• Z czego ptaki budują gniazda? – lekcja edukacji przyrodniczej

            17.04.2023

            W dniu 14.04.2023r. klasa 1a brała udział w kreatywnych zajęciach edukacji przyrodniczej, na której poznawali budowę ptasich gniazd. Podczas zajęć, prezentowane były prawdziwe ptasie gniazda, które zostały zebrane i przyniesione przez jedną z uczennic Wiktorię Adamską. Uczennica poinformowała, że gniazda zbierane były po okresie lęgowym i nie zostały zaburzone ptasie lęgi. Taka naturalna pomoc dydaktyczna spotkała się z dużym entuzjazmem dzieci. W trakcie zajęć zapoznały się z materiałami, z których ptaki budują gniazda, rodzajem gniazd, ich kształtem. Na zajęciach z techniki uczniowie sami projektowali i wykonywali własne ptasie gniazda z materiałów przyrodniczych i papierniczych. To była świetna przygoda, zabawa i poznawanie ptasich zwyczajów. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć gniazd oraz prac technicznych wykonanych przez dzieci. Maria Pić Dominika Brodziak

          • Ocal żabkę

            17.04.2023

            Uczniowie klasy IIIa 13 kwietnia wzięli udział w II edukacyjnej akcji pomocy płazom ,,Ocal żabkę " organizowaną przez Ośrodek Edukacyjno- Muzealny Roztoczańskiego Parku Narodowego. Dzieci z ogromnym zaangażowaniem włączyli się w tę wspaniałą inicjatywę, która ma na celu edukację i potrzebę pilnego wsparcia najbardziej zagrożonych kręgowców na świecie. Zadaniem uczniów była pomoc w przenoszeniu płazów, które wiosną migrują z miejsc zimowego odpoczynku do zbiorników wodnych. Akcja pogłębiła dzieciom wiedzę na temat życia płazów oraz dostarczyła im wiele radości.

          • Programowanie

            16.04.2023

            Na zajęciach z informatyki uczniowie klasy 8b zbudowali model żaby, który następnie zaprogramowali. Widać było zaangażowanie uczniów zarówno w prace nad konstruowaniem robota, jak również budowę i modyfikację programu.

            #Labolatoria Przyszłości

          • ProLog

            14.04.2023

            Kolejne dwa zajęcia w ramach projektu ProLog łączące przyrodę z robotyką odbyły się 5 i 12 kwietnia. Na pierwszych zajęciach po wstępnej pogadance dotyczącej zaśmiecania i ochrony krajobrazów uczniowie z klasy 4b przystąpili do budowy robota wyposażonego w odpowiednie chwytaki służące do zbierania śmieci. Natomiast na drugich zajęciach tematem były składniki pogody. Celem dla uczniów było zaprogramowanie robota tak, aby potrafił wskazać prędkość wiatru w danej miejscowości wykorzystując to tego wieże z klocków. Cele zajęć zostały zrealizowane, a uczniowie zadowoleni z efektów swojej pracy. Opiekunami projektu są nauczyciele Małgorzata Sankowska- Janeczek, Mirosław Dziwota, Joanna Ruda

          • Wyniki konkursu plastyczno-informatycznego "Wielkanocna Kartka Świąteczna "

            14.04.2023

            Konkurs miał na celu: - rozwijanie kreatywności i potencjału twórczego dzieci - budzenie zainteresowania różnorodnością technik plastycznych- kultywowanie tradycji Wielkanocnych. Wszystkie kartki były piękne i starannie wykonane. A tak prezentuje się lista nagrodzonych uczestników konkursu: klasy 0 I miejsce -Alicja Kuczmowska 0b II miejsce -Marcelina Cieplak Ob III miejsce Nikodem Czochra Ob wyróżnienia: Jowita Kot 0a, Wiktoria Kawalec Oa, Zuzanna Szawara 0a klasy I-III I miejsce-Zofia Bizior klasa- IIIc II miejsce-Wiktoria Adamska-klasa Ia III miejsce-Antoni Cieplak-klasa Ib wyróżnienia: Maja Dobosz klasa Ib, Kamil Wojcieszyn klasa IIa, Julia Marzec klasa III c klasy IV-VI I miejsce- Liliana Trojanowska- Cruz -klasa IVb II miejsce -Jagna Lipiec- klasa Va III miejsce-Szymon Koczułap-klasa IV b wyróżnienia: Jarosław Bzdeń klasa IVb, Krzysztof Kuczmowski klasa VIa, Kuba Ożga klasa Vb, Pra

          • Konkurs wielkanocny z języka angielskiego dla klas drugich

            12.04.2023

            4 i 5 kwietnia bieżącego roku uczniowie klas drugich na lekcjach języka angielskiego wykonywali plakat wielkanocny. Niektórzy pracowali w parach, inni wybrali pracę samodzielną. Pomysłów i technik plastycznych było co niemiara. Uczniowie wykazali się pomysłowością i oryginalnością, co przełożyło się na otrzymane oceny (w zdecydowanej większości szóstki). Ponadto ich prace zostały ocenione przez jury i w każdej klasie wybrano najciekawsze prace zarówno pod względem językowym, jak i plastycznym, przyznano również wyróżnienia. Autorzy docenionych prac otrzymali upominki rzeczowe i część plakatów została wyeksponowana na tablicy na pierwszym piętrze szkoły pomiędzy salami w których uczą się na co dzień.

          • Dzień Świadomości Autyzmu

            11.04.2023

            2 kwietnia to był Dzień Świadomości Autyzmu, którego celem jest propagowanie wiedzy na temat autyzmu i budowanie wrażliwości społecznej.

            Obchody Światowego Dnia Świadomości Autyzmu pozwalają na poznanie, a jednocześnie uwrażliwienie na problemy oraz potrzeby osób ze spektrum autyzmu. Jest to doskonała okazja dla nas wszystkich, by kształtować w sobie postawy tolerancji, otwartości i szacunku wobec drugiej osoby. A problemy osób wynikają często z barier, które niepotrzebnie sami tworzymy obawiając się inności. Umiejętność otwierania się na to, co inne, zainteresowanie drugim człowiekiem i wsparcie sprawiają, że osobom ze spektrum autyzmu łatwiej funkcjonować w społeczeństwie. Autyzmu się nie wyleczy, ale można go zaakceptować i wspierać takie osoby. Aby to zrobić należy pogłębiać wiedzę na ten temat.

    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      Piątek 22.11.2024
    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim

      programie InstaLing dla szkół

      Insta.Ling - skuteczna nauka słówek

    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim programie

      Twoje Dane Twoja Sprawa

    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim projekcie "Canva na cały rok szkolny"

    • Album fotograficzny

        brak danych
    • Liczba wizyt

      liczba odwiedzin: 830956