• Wykorzystanie klocków magnetycznych na zajęciach  wyrównawczych z uczniami klas drugich.

            02.04.2023

            Doposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach programu „Laboratoria przyszłości” umożliwia wykorzystanie zakupionych pomocy także na zajęciach dydaktyczno – wyrównawczych. Uczniowie klas drugich z zainteresowaniem korzystali z klocków magnetycznych. Rozwijają one wyobraźnię przestrzenną, logiczne myślenie, umiejętności techniczne, manualne, a nawet kompetencje społeczne. Zabawa i sposób korzystania z klocków zmieniał się podczas zajęć – początkowo było to klasyfikowanie elementów, układanie form płaskich, piramid, później powstawały ciekawe formy przestrzenne. Na początku każdy układał coś samodzielnie, potem łączono elementy we wspólne konstrukcje. Z pewnością zajęcia były dla uczniów ciekawe, z wielkim zaangażowaniem uczyły się bawiąc.

          • Zajęcia z okularami.

            28.03.2023

            Ciekawym podsumowaniem lektury „Zaczarowana zagroda” Aliny i Czesława Centkiewiczów były zajęcia w pracowni komputerowej z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości”. Uczniowie korzystali z okularów 3D. Obejrzeli filmy o pingwinach, niedźwiedziu polarnym, podziwiali krajobrazy arktyczne. Wrażenie obecności w miejscu, które się widzi, piękno oglądanych obrazów, bardzo angażowały dzieci. Z pewnością wykorzystanie okularów i innych elektronicznych pomocy dydaktycznych z pakietu „ Laboratoria przyszłości” rozwijają zainteresowania uczniów, wzbogacają wiedzę, uatrakcyjniają proces dydaktyczny.

          • Wykorzystanie klocków magnetycznych na zajęciach  etyki  w klasie IIb.

            28.03.2023

            Sprzęt zakupiony w ramach rządowego programu „ Laboratoria przyszłości” sprawdza się także na zajęciach z etyki. Klocki magnetyczne, które uatrakcyjniły zajęcia w klasie IIb , poza rozwijaniem wyobraźni, umiejętności manualnych i technicznych bardzo dobrze uczą współpracy w zespole, wytrwałości, umiejętności komunikowania się, by osiągnąć zamierzony cel. Uczniowie po chwili indywidualnej zabawy zaczynali realizować jakieś wspólne zadanie techniczne. Łatwo było zauważyć role pełnione przez uczniów podczas pracy w grupie, zauważyć kto ma kłopot z podporządkowaniem się wspólnej koncepcji. Poza oceną ciekawego efektu pracy grupy, zajęcia z klockami były punktem wyjścia do rozmowy o zasadach wspólnej , zgodnej, twórczej i efektywnej pracy.

          • Projekt "Antymina"

            28.03.2023

            24 marca 2023r. w piątek gościliśmy w naszej szkole Mirosława Kolczyka "Kolah" z autorskim projektem profilaktycznym "Antymina'. Przedstawione historie połączone z występami raperskimi wywarły duże wrażenie na odbiorcach - uczniach klas VI - VIII.

            Młodzież dowiedziała się o zagrożeniach, jakie niosą ze sobą alkohol, narkotyki oraz inne substancje psychoaktywne. Prowadzący mówił też o czynnikach chroniących, takich jak rodzina, przyjaciele, sport i inne pasje, które pozwalają unikać życiowych błędów. Było to bardzo interesujące uzupełnienie działań w ramach programu wychowawczo-profilaktycznego. Mamy też nadzieję, że będzie skutkować właściwymi wyborami naszych uczniów. Przedsięwzięcie to było zorganizowane ze środków Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Zwierzyńcu, za co kolejny raz serdecznie dziękujemy.

          • Jazda na Rowerze Stacjonarnym.

            20.03.2023

            Dnia 30 marca 2023r. od godziny 09:30 na łączniku, w naszej szkole odbędzie się wydarzenie pod nazwą Jazda na Rowerze Stacjonarnym.

            W evencie mogą wziąć udział uczniowie z klas 4-8. Młodsze dzieci zapraszamy do kibicowania.

            Uczniowie będą mogli spróbować swoich sił na rowerze szosowym i MTB, wyposażonym w trenażer interaktywny.

          • Dzień Samorządności

            26.03.2023

            Tegoroczny początek wiosny w naszej szkole przywitaliśmy Dniem Samorządności, zorganizowanym przez Samorząd Uczniowski.

            Rano zwołaliśmy krótki apel, podczas którego nastąpiło przekazanie symbolicznego klucza przez p. Dyrektor Grażynę Kawkę na ręce Przewodniczącej Samorządu Uczniowskiego. Było to symboliczne przekazanie uczniom władzy w szkole. Dobrze rozumiana władza polegała na mądrym rządzeniu szkołą przede wszystkim poprzez przygotowanie się i wcielenie w role nauczycieli.

    • Librus Synergia
    • Godziny dzwonków

      Piątek 22.11.2024
    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim

      programie InstaLing dla szkół

      Insta.Ling - skuteczna nauka słówek

    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim programie

      Twoje Dane Twoja Sprawa

    • Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim projekcie "Canva na cały rok szkolny"

    • Album fotograficzny

        brak danych
    • Liczba wizyt

      liczba odwiedzin: 831073