• Pamietamy

W wigilię uroczystości jubileuszu 50- lecia Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Zwierzyńcu uczniowie klasy VIII i nauczyciele odwiedzili cmentarz parafialny i zapalili znicze na grobach zmarłych pracowników szkoły. Było to okazją do przekazania młodzieży informacji o nauczycielach, których nie mieli okazji poznać, do wspomnień i krótkiej modlitwy.

• Rajd pieszy klasy VIa

Korzystając z pięknej , jesiennej pogody dnia 10.10.2024 r klasa VIa wraz z wychowawcą wybrała się na rajd pieszy do Soch przez Bukową Górę. Podczas wędrówki delektowaliśmy się pięknem otaczającej nas przyrody, ciszą i niespodziewanym, jak na tę porę roku ciepłem. Dużą atrakcją okazało się ognisko i wspólne zespołowe zabawy. Towarzyszyło im wiele radości i śmiechu. Zadowoleni, zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do szkoły.

• Co słychać u pierwszaczków?

Klasa I b realizuje przyjętą innowację ,, English around us”. W ostatnim czasie zgodnie z tematyką zajęć rozpoznawaliśmy za pomocą zmysłów różnorodne owoce i warzywa. Równolegle poznawaliśmy ich nazwy w języku angielskim. Uczniowie chętnie i z zaangażowaniem uczyli się i wykonywali kreatywne prace artystyczno-techniczne i bawili się w różnorodne zabawy muzyczno-ruchowe z elementami języka angielskiego.

• Wycieczka do FLYPARKU – Parku Trampolin w Rzeszowie.

3 października 2024r. grupa uczniów naszej szkoły wraz z opiekunami wybrała się do FLYPARKU – Parku Trampolin w Rzeszowie. Celem wycieczki było propagowanie różnych form rekreacji i wypoczynku, rozwijanie zainteresowania sportem, a co najważniejsze integracja uczniów oraz zacieśnianie relacji koleżeńskich. Po profesjonalnej rozgrzewce pod okiem instruktorki młodzież korzystała z szeregu atrakcji m.in. trampolin akrobatycznych, ściany wspinaczkowej, koszów do koszykówki, trampolin sportowych oraz basenów wypełnionych gąbkami. Dobra zabawa, uśmiech na twarzy i pozytywna energia nie opuszczała ich nawet na sekundę.

Były to bardzo aktywnie dwie godziny spędzone pod okiem instruktorów i opiekunów.

Podczas wyjazdu uczniowie również odwiedzili Bazylikę Zwiastowania NMP w Leżajsku, gdzie znajdują się wyjątkowe organy, jedne z największych w Europie, które, by wybrzmiały w pełni, potrzebują aż trzech organistów. Nasi podopieczni mieli to szczęście usłyszeć ich brzmienie.

• Wycieczka do Lublina

Dnia 4 października klasa IV ,,w", VI ,,w", VI ,,a", VI ,,b" wyruszyła w kierunku Lublina, aby spędzić dzień pełen atrakcji. Naszą pierwszą przystanią był Aquapark, w którym czekały na nas liczne wodne przygody. Już na wejściu poczuliśmy ekscytację, widząc różnorodne zjeżdżalnie, baseny i strefy relaksu. W aquaparku spędziliśmy kilka godzin na szaleństwie na zjeżdżalniach – największa z nich dostarczyła nam dreszczyku emocji i adrenaliny. Dodatkowo, relaks w basenie z bąbelkami był idealnym sposobem na odprężenie.🛝 Po chwili relaksu postanowiliśmy udać się na mały posiłek do pobliskiej galerii. 🍽 Gdy już napełniliśmy baterie, ruszyliśmy na spacer w kierunku zamku, który majestatycznie wznosił się na wzgórzu w pobliskim parku.🌳 Szliśmy wśród malowniczych widoków, otoczeni zielenią drzew i śpiewem ptaków. Zamek przyciągał wzrok swoją architekturą i historią, a my z każdą chwilą czuliśmy się coraz bardziej zafascynowani jego tajemniczą aurą. Gdy dotarliśmy na miejsce, zrobiliśmy kilka zdjęć z widokiem na zamek, które były doskonałą pamiątką z naszej wycieczki. Chociaż nie mieliśmy czasu na zwiedzanie wnętrza zamku, sama obecność w tym historycznym miejscu dostarczyła nam wielu wrażeń. Na zakończenie dnia, z uśmiechami na twarzach i wspomnieniami pełnymi radości, wróciliśmy do domu, planując już kolejną wspólną przygodę. Lublin, aquapark i zamek - to wyjątkowe połączenie, które na pewno na długo zostanie w naszej pamięci.

• Nagroda w konkursie matematycznym

23 czerwca 2024 r. (dzień przed zakończeniem roku szkolnego) został przeprowadzony konkurs matematyczny dla uczniów klas piątych. Po zaciętej i wyrównanej walce, zwycięzcami zostali uczniowie z klasy Vb (obecnej VIb). Nagrodą za zajęcie pierwszego miejsca było wyjście klasowe na pizzę do wybranej restauracji. Nagrodę ufundowała Rada Rodziców. Warto się uczyć i brać udział w konkursach.