Strona główna
IIa - budowle z klocków magnetycznych
14.02.2023W ramach realizacji projektu "Laboratoria Przyszłości" uczniowie klasy 2a konstruowali z klocków magnetycznych ciekawe obiekty.
5
Zabawa klockami magnetycznymi - rozwijanie motoryki małej i wyobraźni
13.02.202313 lutego, w ramach projektu „Laboratoria przyszłości” w klasie IIIb odbyły się zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem klocków magnetycznych.
Zabawa sprawiła ogromną radość. Podczas tworzenia fantazyjnych konstrukcji uczeń doskonalił zdolności manualne, wyobraźnię i myślenie przestrzenne. Rozwijał zdolności twórcze. Konstruowanie z klocków to także nauka koncentracji i cierpliwości. Poszukiwanie alternatywnych sposobów ułożenia wymarzonej konstrukcji okazało się niezwykle wciągające i twórcze.
Kiedy, jak i czym dokarmiamy ptaki zimą
13.02.2023Uczniowie klas IIIa i IIa w dniu 13.02.23r. brali udział w zajęciach z edukacji przyrodniczej przeprowadzonych przez Panią Małgorzatę Pasieka-pracownika Ośrodka Edukacyjnego Roztoczańskiego Parku Narodowego. Uczniowie obejrzeli prezentację pt. ,,Kiedy, jak i czym dokarmiamy ptaki zimą ", a następnie przy współudziale nauczycieli i prowadzącej wykonali zimowe zawieszki i przysmaki w szyszce dla ptaków. Dzieci były bardzo zainteresowane i zaangażowane w wykonywaniu prac.
Mały Książę
10.02.20238 lutego uczniowie klasy 8a podczas zajęć rozwijających zainteresowania literackie wykorzystali gogle VR pozyskane w ramach projektu #LaboratoriaPrzszłości. Zajęcia były związane z powtórzeniem i utwaleniem lektury "Mały Książę". Wizyta w ogrodzie różanym dostarczyła niezapomnianych wrażeń i zainspirowała do napisania opowiadania o Małym Księciu i jego relacji z różą.
Widzimy swoje błędy
10.02.202310.01.2023r. podczas zajęć z wychowania fizycznego uczniowie klasy 5a sportowej w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości zostali zapoznani ze sprzętem audiowizualnym (kamerą). Wykorzystywali go do rejestrowania odbić sposobem górny i dolnym w piłce siatkowej.
Nakręcony film wzbudził wśród uczniów ciekawość i spostrzegawczość oraz pozwolił na omówienie poprawnej techniki i korygowania błędów.
Wycieczka do Irlandii z okularami VR
07.02.2023Dzięki goglom VR pozyskanym w ramach projektu #Laboratoria Przyszłości uczniowie klasy IVb mieli okazję wybrać się 6 lutego na lekcji języka angielskiego na wirtualną wycieczkę do Irlandii. Czwartoklasiści mogli zobaczyć przepiękne wybrzeże Irlandii, poczuć się, jakby szli ulicami Dublina. Mogli podziwiać nocne niebo nad Irlandią z Drogą Mleczną, most im. Samuela Becketa w kształcie harfy – jednego z symboli Irlandii.
Lekcja języka niemieckiego z okularami VR
07.02.2023Uczniowie klasy VIA w dniu 03 lutego 2023r. podczas lekcji języka niemieckiego mieli okazję podziwiać mieszankę wysokich gór i tętniących życiem miast Szwajcarii. Było to możliwe dzięki okularom VR pozyskanym przez szkołę w ramach realizowanego projektu #LaboratoriaPrzyszłości. Uczniowie oglądali wspaniałe widoki na góry nad jeziorem Czterech Kantonów z wysokich Alp, krajobraz doliny Sertig, wirtualnie odwiedzili miasta Berno i Zurych oraz Pałac Federalny Szwajcarii. Niektórzy uczniowie chcieliby odwiedzić osobiście ten piękny kraj. Mam nadzieję, że wraz z tymi wrażeniami rośnie motywacja do nauki języka niemieckiego.
IIIa-zajęcia z klockami magnetycznymi
13.02.2023Uczniowie klasy IIIa 02.2023 r. brali udział w zajęciach w ramach Projektu #LaboratoriaPrzyszlości. Podczas zajęć wykorzystywane były klocki magnetyczne. Rozwijając własną wyobraźnię i kreatywność uczniowie budowali z klocków modele, konstrukcje i budowle. Była to świetna zabawa oferująca uczniom trening manualny i wspomagająca ćwiczenia myślenia przestrzennego. Zajęcia przebiegały w miłej i przyjaznej atmosferze.
„Dedal i Ikar”
02.02.202331 stycznia 2023 roku uczniowie klasy 7a wybrali się na niezwykle interesujące warsztaty pod tytułem „Dedal i Ikar” do ośrodka edukacyjno- muzealnego Roztoczańskiego Parku Narodowego. Na początku uczestnicy mieli okazję zapoznać się z wystawą stałą „W krainie buka, jodły i tarpana” .W trakcie warsztatów młodzież została podzielona na trzy grupy, które miały wykonywać określone zadania, dzięki którym mogli wzbogacić się w wiedzę z zakresu przyrody. W dalszej części zajęć uczestnicy mogli wyostrzyć zmysł smaku i zapoznać się z pożywieniem ptaków Roztocza - całość zadania była wpleciona w grę planszową. Skoro było myślenie i jedzenie, to nie mogło zabraknąć także aktywności fizycznej. Za wykonanie zadań młodzież mogła zdobyć ciekawe nagrody. Warsztaty były rozwijające. Uczniowie wrócili do szkoły w dobrych nastrojach i ze świeżą dawką wiedzy, za co serdecznie dziękują prowadzącej - pani A
Godziny dzwonków
Wtorek 25.11.2025Nasza szkoła bierze udział w ogólnopolskim
programie InstaLing dla szkół
Nasza szkoła bierze udział w II edycji ogólnopolskiego projektu "Canva na cały rok szkolny"

Album fotograficzny
- brak danych
Liczba wizyt
liczba odwiedzin: 1352287


